تولیدی جوراب سونا

تهران شهرک صنعتی پاسارگاد، خیابان صبا پلاک 22

شنبه تا چهارشنبه 17-8 و پنج شنبه تا 13

0939-4848524

021-56577916-9

خوابیدن با جوراب – آیا برای شما خوب است؟

خوابیدن با جوراب – آیا این برای شما مفید است؟

خوابیدن با جوراب مفید هست

آیا باید جوراب به رختخواب بپوشید؟

این یک سوال پر از بحث است. بهداشتی است؟ آیا بیش از حد گرم می شوید ؟ جوراب رو از دست ميدي ؟ بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی بیندازیم تا حقیقت را دریابیم. دریابید که آیا باید جوراب به رختخواب بپوشید یا نباید جوراب به رختخواب بپوشید.

مزایا
علم مزایای زیادی برای پوشیدن جوراب در رختخواب نشان داده است.

پاهای گرم
واضحه ، اما اگه پاهات سرد باشه ، پوشيدن جوراب بهترين راه براي گرم کردنشون هست. اما ، چيزاي بيشتري هم هست..

خوابیدن سریع تر و خواب بهتر

جوراب پاها را گرم می کند که گردش خون را افزایش می دهد. و هنگامی که بدن شما گردش خون خوبی دارد ، می تواند دمای آن را بهتر تنظیم کند. این برای یک خواب خوب شبانه مهم است زیرا بدن شما باید دمای خود را در شب کاهش دهد. کمی عجیب است که فکر کنید گرم کردن پاها به خنک شدن بدن شما کمک می کند ، اما این کار را می کند! هنگامی که چرخه دمای بدن شما به درستی کار می کند ، سریعتر به خواب می روید و سالم تر می خوابید.

>> خرید عمده جوراب زنانه <<<

>>> خرید عمده جوراب مردانه <<<

کاهش علائم رینو

بیماری رینود شرایطی است که جریان خون به دست ها و پاها کاهش می یابد و در نتیجه انگشتان دست و انگشتان پا احساس سرما و بی حسی می کنند. پوشیدن جوراب به رختخواب ممکن است علائم را با گرم نگه داشتن شما کاهش دهد.

کلیک کنید:  فروش عمده فروشی جوراب زنانه، بهترین راه برای خرید جوراب زنانه با قیمت مناسب

جلوگیری از گرگرفتگی

از آنجا که پوشیدن جوراب به رختخواب به کاهش دمای بدن کمک می کند ، می تواند علائم گرگرفتگی را در زنان یائسگی کاهش دهد.

درمان خشکی پا

اگر پاهای خشک و ترک خورده دارید ، استفاده از مرطوب کننده و پوشیدن جوراب در رختخواب می تواند پاهای شما را صاف نگه دارد.

معایب
پوشیدن جوراب در رختخواب معایبی دارد. یا وجود دارد ؟

خرید اینترنتی جوراب مردانه و زنانه تولیدی جوراب سونا

گرم شدن بیش از حد

بعضی از مردم با پوشیدن جوراب به رختخواب خیلی داغ میشن این می تواند باعث بی قراری شود و ممکن است خواب با کیفیت مورد نیاز خود را نداشته باشید. با این حال ، مهم است که یک جفت جوراب ساخته شده از یک ماده تنفسی را انتخاب کنید. این کار از گرم شدن بیش از حد و عرق پا جلوگیری می کند. و ، شما همیشه می توانید پاهای خود را خارج از پتو خود قرار دهید ، یا جوراب های خود را زمانی که احساس گرم شدن می کنید ، بردارید.

کلیک کنید:  اهمیت نادیده جوراب های با کیفیت بالا: فراتر از کفش

بهداشت ضعیف

پوشیدن جوراب به رختخواب می تواند غیر بهداشتی باشد ، اما فقط اگر جوراب کثیف بپوشید. پوشیدن جوراب تمیز کاملا خوب و خوب است… توصیه می شود! فقط قبل از خواب یک جفت جوراب تنفسی تمیز بپوشید و پاهای شما از میکروب ها و باکتری ها در امان خواهد بود.

گردش خون ضعیف

این نیز ممکن است ، اما گردش خون ضعیف را می توان به راحتی با پوشیدن جوراب های خیلی تنگ برطرف کرد. به یاد داشته باشید ، تنفس مهم است و گردش خون خوب کلید خواب خوب شبانه است.

از دست دادن جوراب

جوراب ها واقعا ناپدید نمیشن مکان های ما را ببینید تا یک جوراب گمشده پیدا کنید. اگر صبح فقط با یک جوراب از خواب بیدار می شوید ، به عمق پتو ها نگاه کنید. جوراب گمشده حتما ظاهر ميشه اگرچه این می تواند بسیار ناامید کننده باشد ، اما نیازی نیست که شما را از پوشیدن جوراب به رختخواب بترساند. احتمالا فقط به اين معنيه که جوراب هات درست نميخورن ممکنه خيلي گشاده باشن يا تو ازش خلاص شدي چون خيلي گرم بودي سعی کنید با یک جفت جوراب متفاوت بخوابید.

چه جورابی را به رختخواب بپوشید

بهترین جوراب ها برای پوشیدن در رختخواب از مواد نرم و قابل تنفس مانند پنبه ، پشم و کشمیر ساخته شده اند. اطمینان حاصل کنید که آنها راحت هستند و خیلی محکم نمی شوند. از پوشیدن جوراب های فشرده به رختخواب اجتناب کنید ، مگر اینکه توسط پزشک پیشنهاد شود. جوراب های فشرده ، مانند جوراب هایی که خیلی تنگ هستند ، می توانند جریان خون را به پاهای شما محدود کنند.

کلیک کنید:  چرا جوراب بهترین هدیه است؟ 9 دلیل قانع کننده

جایگزین های پوشیدن جوراب به رختخواب

اگرچه پوشیدن جوراب در رختخواب می تواند برای کیفیت خواب شما مفید باشد ، اما ممکن است مورد علاقه شما نباشد. اما ، کارهای دیگری هم هست که می توانید انجام دهید. نکته مهم این است که قبل از خواب پاهای خود را گرم کنید. قبل از اینکه آن را یک شب بنامید ، می توانید حمام گرم بگیرید یا دمپایی دنج بپوشید. همچنین می توانید با پتو در پای تخت بخوابید. یک پد گرم کننده نیز می تواند کمک کند ، اما مطمئن شوید که قبل از رفتن به رختخواب از آن استفاده کنید تا از سوختن جلوگیری کنید. جوراب برنج ، یک بطری آب گرم در پای شما و پتو های گرم کننده نیز برای گرم کردن پاهای شما مفید هستند. اما دوباره ، این ها باید قبل از رفتن به رختخواب استفاده شوند تا بیش از حد گرم نشوید یا سوخته نشوید. این راه های دیگر را برای گرم نگه داشتن پاهای خود در شب و در طول روز بررسی کنید.

نتیجه گیری: خوابیدن با جوراب برای شما خوب است!

نه تنها آرامش بخش و گرم است ، بلکه پوشیدن جوراب در رختخواب به گردش خون و تنظیم چرخه خواب شما کمک می کند. شما سریعتر به خواب می روید زیرا آگاهی بدن شما را از زمان خواب افزایش می دهد. سپس بهتر می خوابید زیرا گردش خون مناسب به بدن شما کمک می کند تا دمای آن را کنترل کند. پس ، امتحانش کن. فقط ممکنه بهترين خواب شبانه اي که تا حالا داشتي رو داشته باشي.

برچسب:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.