تولیدی جوراب|پخش عمده جوراب از تهران|خرید عمده از تولیدی

تهران شهرک صنعتی پاسارگاد، خیابان صبا پلاک 22

شنبه تا چهارشنبه 17-8 و پنج شنبه تا 13

0939-4848524

021-56577916-9

راهنمای جوراب: چگونه بهترین ها را پیدا کنیم

0
(0)

راهنمای جوراب: چگونه بهترین ها را پیدا کنیم

راهنمای انتخاب بهترین جوراب

پاهای سرد یکی از بدترین چیزها در هنگام ماهیگیری است. پس از سرد شدن پاها ، گرم کردن دوباره آنها تقریبا غیرممکن است. موضوع دیگر در دمای بالا در خارج است ، زمانی که کفش های لاستیکی یا کفش های لاستیکی می توانند برای پاهای شما بدجنس شوند. اما اگر جوراب مناسب برای هوای سرد و گرم داشته باشید می توانید ناراحتی را به راحتی تغییر دهید.

بهترین الیاف و نخ برای جوراب کدامند؟

انواع مختلفی از الیاف و نخ وجود دارد ، اما جوراب های پشم مرینو برای اهداف مختلف بهترین هستند. پشم مرینو “درجه حرارت هوشمند” است. یعنی پشم رطوبت را مدیریت می کند ، وقتی گرم است ، و یخ زدن را مدیریت می کند ، وقتی سرد است. پشم مرینو نیوزیلند بهترین پشم جهان را نشان می دهد ، بالاترین راحتی را در طول فعالیت های مختلف و با آب و هوای مختلف تضمین می کند.

سایز مناسب جوراب چیست؟

مهم است که جوراب هایی که خیلی کوچک هستند را نخرید-به ویژه برای ماهیگیری در کفش های لاستیکی یا چکمه های لاستیکی در نظر گرفته شده است. مهم نیست که جوراب ها در تابستان محکم روی پاهای شما قرار بگیرند. اما در ماه های سرد ، داشتن جوراب های خیلی تنگ ، بلکه یک جفت ، که راحت و حمایتی است ، بسیار مهم است. شما باید توجه داشته باشید که جوراب های شما خیلی بزرگ نیستند و می توانند در هنگام حرکت آزادانه روی پاهای شما لغزند – این می تواند خطر ابتلا به تاول را افزایش دهد.
در واقع بهتر است جوراب ها را یک عدد بزرگتر از یک عدد خیلی کوچک تهیه کنید. جوراب کمی بزرگتر فضای بیشتری برای انگشتان پای شما در کفش های کفش/کفش فراهم می کند ، درست مثل اینکه فضای بیشتری برای هوای بیشتر در اطراف پا وجود دارد – و این هوا است که به گرم نگه داشتن پاهای شما کمک می کند.
در صورت استفاده از جوراب برای پیاده روی یا سایر فعالیت های مشابه ، ایده خوبی است که جوراب ها را محکم قرار دهید ، زیرا جوراب ها به ندرت به عنوان عایق مورد نیاز هستند.

کلیک کنید:  بهترین سایت‌های خرید جوراب فانتزی عمده

تفاوت بین جوراب های پیاده روی و ماهیگیری چیست ؟

جوراب پشمی ضخیم را نمی توان جوراب ماهیگیری نامید ، تفاوت وجود دارد. اگرچه جوراب پیاده روی بسیار ساده به نظر می رسد ، اما تفاوت زیادی در فناوری تولید آن وجود دارد و این یک محصول بسیار پیشرفته است – از جمله به دلیل ترکیب نخ های مختلف در ضخامت های مختلف و یک فناوری بافندگی پیچیده.
جوراب های پیاده روی در حال حاضر معمولا به دلیل حداکثر پشتیبانی برای پاهای تنگ طراحی شده اند. در طرف دیگر تقریبا همیشه الیاف مصنوعی وجود دارد که انعطاف پذیری خوبی را فراهم می کند – به ویژه در اطراف قوس و مچ پا.بخیه های دوخت و مونتاژ مسطح هستند تا کمتر ممکن باشد. علاوه بر این ، انعطاف پذیری باعث تشکیل پس از پا می شود. جوراب های پیاده روی دارای “کوسن های پله ای” اضافی در زیر پا هستند – به ویژه در پاشنه و جعبه انگشت پا – بنابراین احساس ضخیم تر بودن می کنند. جذب ضربه بهتر را فراهم می کند و پاها را ذخیره می کند ، که به ویژه در صورت پیاده روی با کوله پشتی سنگین بسیار مهم است. راه اندازی مجدد پیشنهاد ما برای یک جوراب پیاده روی کامل است که می تواند برای پیاده روی های طولانی یا به عنوان یک جوراب ساده هر روز در ماه های سرد استفاده شود.

کلیک کنید:  خرید اینترنتی جوراب زنانه عمده، راحت و مقرون به صرفه

از سوی دیگر جوراب های ماهیگیری – یا فقط جوراب های پشمی ضخیم – عمدتا برای گرم شدن در نظر گرفته شده اند. به همین دلیل است که آنها انتخاب درستی برای استفاده در ماه های سرد یا برای فعالیت های نسبتا ثابت در خارج از بیشترین زمان سال هستند. جوراب ها باید بعد از ساخت حلقه تولید شوند تا حداکثر warms.It به این معنی که حلقه های پشمی زیادی در داخل جوراب وجود دارد. مقدار بیشتری از حلقه های تنگ جوراب های گرم کننده بهتری را فراهم می کند-به دلیل حجم اضافی پشم در یک طرف و به دلیل بسیاری از جیب های کوچک هوا ، که به حفظ هوای گرم در طرف دیگر کمک می کند.ما توصیه می کنیم از یک آستر نازک – جوراب داخلی پشم مرینو نازک زیر جوراب های ضخیم-برای دستیابی به بهترین راحتی استفاده کنید. تقریبا همیشه پاهای خشک و گرم را تضمین می کند.

کلیک کنید:  3 روش ساده برای سفید کردن جوراب های سفید

چند جفت جوراب لازم دارم؟
این بستگی به این دارد که شما برای چه چیزی می خواهید از جوراب استفاده کنید. اگر فقط برای یک سفر یک روزه می روید ، یک جفت کافی است. اما اگر روزهای بیشتری می روید ، باید حداقل دو جفت داشته باشید ، بنابراین همیشه می توانید به یک جفت خشک تغییر دهید. همین امر مهم است اگر از جوراب برای پیاده روی یا سایر فعالیت ها استفاده می کنید ، جایی که عرق می کنید. در این حالت هنگام استراحت راحت تر است که در طول روز به یک جفت جوراب خشک تغییر دهید.

هنگام استفاده از ترکیبی از جوراب های ضخیم و آستر می توان یک جفت آستر اضافی داشت.

تجربه متفاوت “استفاده از جوراب های تولید شده توسط تولیدی جورارب سونا

خیلی ممنون از زمانی که گذاشتید.

لطفا نظرتون رو با ستاره به ما اطلاع بدید

متوسط رای 0 / 5. تعداد آرا: 0

تولیدی جوراب در خدمت شماست. 09394848524

برچسب:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیج-اینستاگرام